DUCATI TUNING - ELEKTRO

NOVINKA: LITHIOVÉ AKUMULÁTORY UNIBAT
Proč byste si měli vybrat lithiovou bateri UNIBAT?
Pro její vynikající parametry, a protože firma UNIBAT patří k nejpřednějším výrobcům baterií s nejvyšší kvalitou.
VÁHA: dle typu 3 x nižší než u standartní baterie ( YUASA YT12B-BS váží 3,97 kg, váha odpovídající Lithiové baterie 1,1kg, váhová úspora neskutečných 2,87 kg! )

Abyste uspořili cca 3 kg na váze vašeho motocyklu, museli byste vydat hodně financí za "tuningové díly" .... tak proč to nemít "zadarmo" ?

STARTOVACÍ PROUD až 4x vyšší proti klasické baterii a to i při nízkých teplotách
ŽIVOTNOST 5 let, až 4x delší (více jak 2000 nabíjecích cyklů)
KRÁTKÁ NABÍJECÍ DOBA - během 6 minut se dokáže nabít na 90% své kapacity
VESTAVĚNÝ TESTER - umožňuje sledovat stav nabití baterie
VYSOKÁ ODOLNOST proti nízkým a vysokým teplotám, vibracím a pádům
NABÍJENÍ lze realizovat jakoukoliv moderní nabíječkou, vyjma nabíječek s automatickou funkcí desulfitace nebo naší spec. nabíječkou

CENA SENZAČNĚ NÍZKÁ ve srovnání s cenou za standartní baterii. Doba, kdy byl cenový rozdíl mezi klasickou baterií a lithiovou propastný, je nenávratně pryč, tak proč si nedopřát kvalitu? Aktuální cena nejvíce používáněho akumulátoru YUASA 12B-BS je nyní cca 2500,- Kč. V dealerské síti DUCATI je výrobcem doporučená cena ještě vyšší.

ZAUJALA VÁS LITHIOVÁ BATERIE?
POTOM SI OBJEDNEJTE TENTO AKUMULÁTOR X-RACER 6) náhrada za YT12B-BS/YT14B-BS/YT16AL-A2)ZASKVĚLOU CENU 3.290,- Kč

V nabídce Lithiové baterie nahrazující i další typy standartních akumulátorů(ceny již od 1.000,- Kč)
Pro další informace neváhejte zavolat (tel. 608 769 796), či poslat e-mail(motocentrum@mymail.cz)
HM quickshifter SUPER LITE - novinka
Absolutní novinka na trhu, tenzometrický snímač, jednoduchá montáž PLUG&PLAY konektory přímo do elektroinstalace motocyklu, ŽÁDNÉ NASTAVOVÁNÍ.

Quickshifter je svou jedinečnou konstrukcí vyroben tak, že reaguje bez nastavení při řazení rychlostních stupňů jak na tah, tak i tlak, tedy standartně 2,3,4,5,6 NAHORU nebo při opačném-racingovém typu řazení - 2,3,4,5,6 DOLŮ. Je nastaven i vypínací čas, pouze si zvolíte přednastavený režim pro citlivost řazení (podle toho kde motocykl používáte-silnice/sportovní režim/závodní dráha), nízká citlivost 1 blik, střední citlivost 2 bliky, vysoká citlivost 3 bliky.

A TO JE VŠECHNO.
Quickshifter neobsahuje žádné pohyblivé části a je proto téměř nezničitelný, je přenosný na různé modely či značky motocyklu, pouze se v případě potřeby zamění kabelové připojení.

Určeno pro všechny motocykly , které mají integrovanou indukční cívku v koncovce zapalovací svíčky, , APRILIA ,BMW, KTM, MV AGUSTA,TRIUMPH, HONDA, KAWASAKI, YAMAHA a další. Jednouchou montáž zvládnete sami dle návodu, případně zavoláte, nebo si necháte quickshifter namontovat. V nabídce různá provedení quickshifterů, pro maximalisty taky provedení HM GP nebo racingové HM přístrojovky.Pro více informací pošlete mejl nebo zavolejte na 608 769 796

Cena 8.954,- Kč
HM quickshifter PLUS SS - novinka
REVOLUČNÍ technologie "bezproblémového ŘAZENÍ".
Není nic na trhu, co by se svou funkčností přiblížilo tomuto výrobku, jediný výrobek mimo zonu GP, nyní můžete i vy vychutnat technologii hochů z GP a to až na doraz!

Stejně jako předešlá modelová řada HMQ plus, je i tento quickshifter tenzometrický, plug&play systém bez úpravy elektroinstalace motocyklu, pro řazení standartní nebo obrácené-racingové BEZ NASTAVENÍ, systém si sám vyhodnutí v jakém režimu má pracovat. - vypínací čas BEZ NASTAVENÍ - citlivost BEZ NASTAVENÍ.

HM QUICKSHIFTER PLUS SS je ve srovnání s HMQ PLUS zařízení, které si samo indikuje a přizpůsobuje režim přeřazení dle okamžitých podmínek pro zařazení rychlostního stupně (bez ohledu na otáčky, vliv jezdce, vliv převodovky), což zajišťuje MAXIMÁLNÍ OCHRANU PŘEVODOVKY a ještě více zkracuje časy potřebné pro přeřazení, které mohou být rozhodující mezi vítězstvím a prohrou.

Výrobci obdobných zařízení pracují pouze na základě vypínacího času, COŽ JE JEN hrubý a nutný parametr pro funkci quicshifteru.

HMQ plus SS funguje tak, že velmi intenzivně zpracovává signály snímače pomocí velmi pokročilé prediktivní matematiky ve formě nelineárních Kalman algoritmů.

Stejná matematika a technologie se používá při konstrukci naváděných střel a výpočtů dráhy komety. Spolehlivost, funkčnost, rychlost přeřazení a maximální šetrnost k převodovce řadí HM Quickshifter vysoko nad úroveň obdobných výrobků, které pracující pouze se standartní technologií a proto se nemohou úrovni HM quickshifterů ani přiblížit.

Quickshifter neobsahuje žádné pohyblivé části a je proto téměř nezničitelný, je přenosný na různé modely či značky motocyklu, pouze se v případě potřeby zamění kabelové připojení.

Určeno pro všechny motocykly, které mají integrovanou indukční cívku v koncovce zapalovací svíčky, DUCATI, APRILIA ,BMW, KTM, MV AGUSTA,TRIUMPH, HONDA, KAWASAKI, YAMAHA a další. Jednouchou montáž zvládnete sami dle návodu, případně zavoláte, nebo si necháte quickshifter namontovat. V nabídce různá provedení quickshifterů, pro maximalisty taky provedení HM GP nebo racingové HM přístrojovky.Pro více informací pošlete mejl nebo zavolejte na 608 769 796

Cena 18.658,- Kč
HM quickshifter GP- Parametry a cena na vyžádání.

TCS-Nemesis - Traktion Control System

Jako novinku z naší nabídky Vám představujeme produkt renomované anglické firmy Competition Systems TCS-Nemesis (Traktion Control System), který je na vysoce profesionální úrovni a podobný výrobek si doposud mohli dovolit jen WSBK týmy za velmi "velké" peníze. Tento systém kontroly trakce jednoduše zapojíte konektory bez úpravy stávající elektroinstalace, což v případě potřeby s použitím vhodné kabeláže umožní systém namontovat i na jiné značky motocyklů. TCS-Nemesis lze namontovat na modely, které jsou již přímo od výrobce vybaveny kontrolou trakce, která je však pro max. využití výkonu motocyklu a schopnosti jezdce na okruhu nevhodná (nedostatečné odladění) a způsobí, že jízda není plynulá a jezdce zpomaluje. TCS-Nemesis naopak umožní max. využití výkonu motocyklu při jeho akceleraci a schopnosti jezdce, což vede k dosažení lepších časů na jednotlivá kola, než časy dosažené bez TCS. To vše samozřejmě s maximílní eliminací možnosti pádu, při akcerelaci "přes limit". Tento systém lze rovněž montovat i na modely Ducati (bez kontroly trakce od výrobce DTC) 748/916/996/998 (na přání zákazníka) a standartně na novější modelovou řadu 749/999/848/1098/1198/Desmosedici/Streetfighter. Systém je vybaven tlačítky na řidítku pro optimální nastavení "stupně" trakce za jízdy (možnost 9 ti úrovní kontroly trakce) a toto je zobrazeno na displeji , včetně aktivace TCS. Systém je softwarově vybaven pro nastavení různých průměrů ráfků, druhů pneumatik a jejich profilů. Ovládání stupně trakce tlačítky, včetně displeje je možné dodat jako samostatný produkt TC-Pod, který je velmi efektivním upgradem pro modely, které využívají standartní systéme kontroly trakce od výrobce (DTC - 1098R/1198S/ Streetfighter S).
Pro více informací volejte 608 769 796

TCS-Nemesis   54.000,- Kč
TC-Pod             12.000,- Kč

        
      

Elektronika od renomované italské firmy GPT-Grand Prix Technology made in Monza

INDIKÁTOR ZAŘ.RYCHL. STUPNĚ  + KONTROLKA OKAMŽIKU  PŘEŘAZENÍ  - GI 3 PNP D

Provedeno jako PLUG&PLAY, zapojení pouze jedním konektorem do stávajícího konektoru v orig.elektroinstalaci (konektor pro data analyzer). Jednoduchá montáž a nastavení. Proti obdobným výrobkům oceníte rozměrné provedení  43mm x 60mm, tloušťka 15mm, a samotný modře podsvícený displej 39mm x 27mm.
Obal indikátoru je matně černý a esteticky perfektně zpracovaný. Zařízení proti obdobným výrobkům disponuje kontrolkou okamžiku přeřazení rychl. stupně  "schifterlight" (úroveň otáček si můžete individuálně nastavit, nebo  můžete nechat tuto funkci neaktivní).
Dodává s manuálem CD + českým předkladem !!
URČENO PRO MODELY  DUCATI VYBAVENÉ  KONEKTOREM  PRO  ANYLÝZU DAT SBK - 1098/1198 STREETFIGHTER 1100 HYPERMOTARD 796/1100 MONSTR 696/796/1100

CENA: 3.000,- Kč
 

CHRONO GPS - ORIGINÁL  PŘÍSTROJOVKA  -  OC GPS D

Měří čas a max.dosaženou rychlost. Speciální zařízení s GPS managementem, které pracuje s využitím stávající přístrojovky motocyklu, perfektně kompatibilní, uloží cílovou GPS pozici a všechna data budou zobrazena na displeji přístrojovky.
Jednoduchá montáž a nastavení. PŘIPOJENÍ  POUZE  JEDNÍM KONEKTOREM do stávající elektroinstalace (nevyužitý-volný-zaslepený konektor umístěný  v přední části elektroinstalace motocyklu). Zařízení umožní kontrolu časů jednotlivých kol, nejlepší čas, dosažení max.rychlosti a tato věškerá data mohou být stažena pomocí USB Ducati Anylyzeru.
Kit se skládá z GPS antény a modulu pro uložení cílové pozice včetně kabeláže s jedním konektorem pro připojení do elektroinstalace motocyklu.
URČENO PRO MODELY SBK 1198/1098/848/749/999, STREETFIGHTER 1100. HYPERMOTARD 1100/796, MONSTR 1100/796/696

CENA: 3.000,- Kč
 

REXXER - KOMPLETNÍ TUNING ECU

 

Aplikací ZCELA NOVÉHO SYSTÉMU - RexXer ECU tuningu, již nebudete potřebovat pro změnu palivové mapy novou drahou ECU-jednotku, či přídavný pomocný modul / Power Com. , Rapid Bike ............/ čímž ušetříte nemalé investice.
Doposud nejpoužívanější způsob pro úpravu palivové mapy motocyklu bylo řešeno právě výše zmíněnou montáží pomocného modulu.
Při instalaci těchto modulů však musíte vzít v úvahu následující kriteria :

1. Někdy komplikovaná montáž, především u kapotovaných motocyklů
2. Instalace dalšího hardwaru znamená, že existuje více možných zdrojů chyb
3. Přídavný modul je závislý na na signálech, které přijímá původní ECU. Než jsou signály z ECU / poloha potenciometru škrtící klapky, doba vstřikování / předány přídavnému modulu, vzniká časová prodleva, ikdyž jen v milisekundách. Tedy 100% optimální nastavení palivové mapy nelze realizovat
4. Ovlivňovat tak přesně okamžik vstřiku a předstih není možné .
5. Při zvyšování otáček / nad původně nastavené otáčky omezovačem / pomocí přídavného modulu není možné palivovou mapu ani předstih předefinovat. Tyto parametry jsou zkopírovany z výchozích údajů původní pal.mapy, tedy např původní omezení 9.500 ot/min bylo změněno na 10.500 ot/min, ale váš motocykl bude pracovat v rozmezí otáček 9.500 - 10.500 s parametry, které má původní mapa ECU při 9.500 ot/min !!! Proto v rozmezí zvýšených otáček motocykl nepracuje v optimálním nastavení pro dosažení co nejlepších výkonových parametrů
6. Není možnost deaktivovat či změnit parametry Lambda sondy.
7. U modelů vybavených škrtící klapkou ve výfukovém systému není možné její činnost vyřadit.

S POUŽITÍM REXXERU MŮŽEME VŠECHNY VÝŠE UVEDENÉ PROBLÉMY ŘEŠIT SNADNÝM PŘEMAPOVÁNÍM ECU

Instalaci palivové mapy můžeme zrealizovat na přistaveném motocyklu, nebo NÁM JEN ZAŠLETE POUZE VAŠI ECU !!!!!!!!!!!!!!!!!

Při nákupu různých výfukových systémů a kitů, kde ECU není součástí kitu, Vám NAINSTALUJEME DO VAŠÍ ECU ODPOVÍDAJÍCÍ PALIVOVOU MAPU ZA ZVÝHODNĚNÝCH PODMÍNEK !!!!!!!!!!!!!!!!!!

SUPER NOVINKA
je, že pomocí RexXer Boxu Vám můžeme odblokovat imobilizér na vašem motocyklu v případech ztráty klíčků či kodovací karty, poškození přístrojovky, nebo ECU, kdy imobilizér zablokuje komunikaci ECU-PŘÍSTROJOVKA-ANTÉNA a motocykl tak potom nelze nastartovat.
Odstranění těchto problémů je potom většinou ne zrovna levnou záležitostí.
NYNÍ SI MŮŽETE OBSTARAT LEVNĚJŠÍ POUŽITÝ DÍL / ECU , PŘÍSTROJOVKU , ...../ a po odblokování ECU bude Váš motocykl opět funkční !

ODBLOKOVÁNÍ IMOBILIZÉRU má také své opodstatnění u motocyklů používaným na okruhu, kdy třeba ne zřídka se vyskytující závada antény vyřadí váš motocykl z dalšího používání a vynaložené finanční prostředky za účast tak jdou potom k šípku, případně závada vyřadí z bojů o dobré umístění jednotlivce či celý tým.

V současné době můžeme použít RexXer pro většinu modelů DUCATI, Aprila, Moto Guzzi, Moto Morini, Gilera, MV Agusta a KTM, které jsou vybaveny ECU generace 5xx a Triumph/ ECU Kehin/. Některých funkcí RexXer lze rovněž použít pro BMW, Harley Davidson a připravuje se i Kawasaki.

CENY TUNINGU ECU / včetně DPH /

INSTALACE TUNINGOVÉ MAPY...... od 4.000,- Kč
ODBLOKOVÁNÍ IMOBILIZERU .........     5.500,- Kč
OPRAVA HARDWARU ECU ........... cena vyžádání

Ceny jsou aktualizovány k 4.12.2012 a jejich změna je vyhrazena dle kursu EUR/Kč

 


 APLIKAČNÍ TABULKA HMQuickshifterů + Ceník
 


HMQUICKSHIFTER - RYCHLOŘAZENÍ
Naší snahou bylo dodat zakázníkům perfektně a dlouhodobě fungující zařízení s jednoduchou obsluhou a bezproblémovou montáží
Našemu požadavku se přiblížily výrobky - rychlořazení SP electronics  / Itálie /, ale firma HM /England/ své výrobky posunula na ještě vyšší úroveň azároveň nabízí své výrobky se systémem PLUG&PLAY  / kde vlastně rozpojíte konektory stávající elektroinstalace svého motocyklu a zapojíte elektroinstalaci rychlořazení/ pro modely DUCATI - KTM - TRIUMPH - HONDA - SUZUKI -KAWASAKI - YAMAHA.
Firma HM po letech vývoje a testování uvedla na trh nejvyspělejší QUICKSHIFTER-POWERSHIFT-RYCHLOŘAZENÍ, vyjma Moto GP týmů. Jejich výrobky se používají v závodech WSB, BSB, mezinárodních, či klubových závodech stejně jako je můžeme použít v normálním silničním provozu. Rovněž některé týmy v nově vzniklé kubatuře  MOTO 2 v rámci GP, osadily motocykly HMQSHIFTERY pro jejich VYSOKOU KVALITU.

RECENZI, kterou napsal REDAKTOR A TESTOVACÍ JEZDEC Michael Neeves z MCN po testovaní HMQUICKSHIFTERU ,  zní asi takto ..........
" V loňském roce se mi podařilo zničit většinu dílů převodovky. Převodovka je při používání motocyklu na závodní dráze vystavena velkým rázům a zejména, je-li motocykl osazen rychlořazením, což bývá příčinou vyřazení i drahých závodních motocyklů ze závodu. S hladkým řazením můžeme danému problému čelit, použitím speciálního tenzometrického HM Ouickshiftru , tak jako u rychlořazení motocyklů GP.
Citlivost  a odpojování zapalování jednotky HM lze upravit dle aktuálního stavu na LCD-displeji , ale vyhovovalo mi standartní nastavení. Quickshifter funguje skvěle , je to nejlepší jednotka , co jsem kdy testoval a řazení je mnohem jemnější než dříve."


TECHNICKÝ POPIS HMQUICKSHIFTER
- Rychlořazení pracuje na principu TENZOMETRU - měří změnu stavu molekul - STLAČOVÁNÍ - NAPÍNÁNÍ
- Umožňuje řazení převodových stupňů BEZ UBÍRÁNÍ "PLYNU" A MAČKÁNÍ SPOJKY
- ŽÁDNÉ POHYBLIVÉ ČÁSTI , takže zařízení je velmi konzistentní a spolehlivé
- Není závislé na poloze řadící páky , takže každé zařazení nastane PŘESNĚ v PRAVÝ ČAS
- NEVYPADÁVÁ zařazený rychlostní stupeň
- NEJŠETRNĚJŠÍ způsob jak používat převodovkou
- V každém momentě jemné a přesné přeřazení
- Není třeba žádného jakéhokoliv mechanického nastavení
- Plně nastavitelné - CITLIVOST i doba PŘERUŠENÍ zapalování, aby vše vyhovovalo Vám i motocyklu - BEZ POUŽITÍ  PC !!!!!!!
- Rychlořaz. je vybaveno LCD-displejem pro jednoduché nastavení TLAČÍTKEM, ZAPOJENÍ do STÁVAJÍCÍ elektroinstalace motocyklu
- ŽÁDNÉ " přerušování-bastlení" stávající el.instalace, či vytváření dalších obvodů

HMQuickshifter lze tedy velmi jednoduše zapojit . Není potřeba přerušovat nebo spojovat žádné dráty. Je to jednoduchá záležitost odpojit stávající konektory, připojit dodanou elektroinstalaci , připojit na - pol a je to hotovo.

S HMQuickshifter LCD displejem je možné upravit nastavení na silniční nebo racingový provoz /opačné řezení - 1ka nahoru , ostatní převodové stupně dolů/.
Rovněž nastavení citlivosti citlivosti pro řazení a délku času pro přerušení
zapalování.

Přečtěte si o rozdílech mezi konvenčními Quickshiftery versus Tenziometrický HMQuickshifter

1.

HMQuickshifter

…Roky vývoje a testování skončily výtvorem nejpokročilejšího rychlořadiče dostupného mimo GP.

Výhody Tenzometrového rychlořadiče:

  • Bez pohyblivých částí = je ultrapevný a spolehlivý
  • Nezáleží na poloze řadící páky, takže ke každému přeřazení dochází přesně ve správný okamžik
  • Žádné chybné řazení – vypadávání rychl.stupňů
  • Nejvhodnější způsob zacházení s převodovkou
  • Vždy extra jemné, hladké řazení
  • Nevyžaduje žádné mechanické ladění
  • Plné sladění požadavků jezdce a jeho motocyklu
  • Zabudovaný LCD display pro jednoduché nastavení, zapojení a použití
  • Žádné vytváření nové nebo přerušení-poškození stávající elektroinstalace motocyklu

Montáž HMQ je velmi jednoduchá, bez potřeby vytváření nových obvodů a přerušování elektroinstalace motocyklu Jednoduše připojíme na stávající konektory elektroinstalace motocyklu pomocí propojovací el.instalace, která je součástí dodávky, připojíme – pol („kostru“) a je hotovo.

Díky LCD je možné přizpůs. nastavení pro používání standartní, nebo závodní - „opačné“ řazení. Také můžete nastavit citlivost řazení a jeho průběh, bez použití PC !!!!

2.

HMQuickshifter- DUCATI páky

  • Pro použití na modelech Ducati –„ přímé řazení“
  • LCD display + sensor zabudovány přímo v řadicí páce

Tyto produkty jsou dodávány s potřebnou kabeláží opatřenou konektory odpovídající elektroinstalaci vašeho motocyklu, ne jako většina na trhu dostupných výrobků, které si vyžadující úpravu elektroinstalace.

3.

Srovnání běžných rychlořadičů a tenzometrových

Běžné rychlořadiče
Běžnými rychlořadiči máme na mysli všechny, které nepoužívají tenzometru. Ty zahrnují snímače tlaku, čidla (měniče )… Všechny běžné rychlořadiče používají různé druhy spínačů, což jsou mechanická zařízení. To činí běžné řadiče náchylné na otřesy a nárazy a velmi často po čase odchází. Praktické testování okázalo, že i nejlepší běžné rychlořadiče jsou považované za jednosezónní záležitost.Avšak často odcházejí daleko dříve, než kterýkoliv team přizná. Také jsou kompletně nepoužitelné na silnice a veřejné komunikace- vibrace a nárazy mohou zlikvidovat běžný snímač prakticky ihned. Stejně jako spínač potřebuje mechanické hnutí k aktivaci, je celá operace záležitostí vzdáleností.Řadící páka potřebuje pohyb určité vzdálenosti k iniciaci rychlořadiče. Běžné rychlořadiče závisejí na zdroji či jiném předvahovém mechanismu držícím spínač nesepnutý. Síla tohoto zdroje určuje velikost síly požadované k iniciaci rychlořadiče. To však není přízpůsobitelné. Odlišní jezdci, pákový (mechanismus), převodovky vyžadují rozdílnou velikost síly k přeřazení.

Tenzometrový rychlořadič
Jako alternativa, tenzometrový a nabíjecí rychlořadič kopletně eliminují věškeré nechtěné efekty spojené s běžnými rychlořadiči.To je způsobeno absencí pohyblivých částí. Tyto řadiče pracují na principu měření molekulárních změn v řadící páce, na kterou působí síla. To z nich dělá velmi precisní zařízení. To je táké důvod, proč vysokorozpočtové závodní týmy užívají tenzometrové rychlořadiče - jsou totiž vysoko nadřazeny v každém ohledu. Hlavní výhodou je, že tenzometr neměří vzdálenost pohybu páky, nýbrž sílu na ni vyvíjenou. Takže k rychlořazení dojde přesně v pravou chvíli bez potřeby, aby postavení páky bylo ve stejné poloze. S tenzometrem je řadící mechanismus zatížen (řazení probíhá) v okamžiku, kdy quickshifter zajišťuje přesné a hladké přeřazení, což je velmi šetrné k převodovce. Pozn.: Na rozdíl od běžných, jsou tenz.řadiče nastavitelné. To zajistí správnou velikost síly působicí na páku k perfektnímu řazení, přizpůsobí se požadavkům jezdce, mechanismu, nebo převodovky. Hlavní předností HMQuickshifteru je cena a komplexnost. CENA : tenzometrové systémy mohou stát desetitisíce KOMPLEXNOST: tento tenzometr nepotřebuje externí zesilovač a složitou elektroniku k propojení s motocyklem.Vše potřebné k montáži je součástí balení, a to v ceně srovnatelné s běžnými rychlořadiči (pro více tech.informací si přečtěte prosím srovnání tenzometr.a nabíjecích rychlořadičů) a na závěr ……..zeptejte se nějakého jezdce , který má zkušenost s používáním tenzometrového quickshifteru a ať vám řekne, který z těchto je neporovnatelný. Vždy spolehlivé, hladké a skvělé řazení . Skutečně nezničitelné .

4.

Srovnání HMQuickshifter (Tenzometrový) a LC-Load cells´[loud sels ]=( nabíjecí quickshifter)

LC jsou jednoduše tenzometry obohacené o zesilovací prvek, který produkuje relativní napětí, jehož velikost závisí na působící síle. Běžně se užívá 2,5V bez zátěže (bez působení na řadící páku ) a narůstá do 5V positivní zátěž (tlak ) a klesá na hodn. 0,5V při negativní zátěži (tah ). K použití LC jako rychlořadiče potřebujeme externí „box-zařízení“, které konvertuje signál napětí na signál přerušující zapalování, běžně nazývaný ovladač zapalování. Výhodou je nastavitelnost síly potřebné k přeřazení. Výhody oproti konvenčnímu řazení (s mikrospínačem)jsou tak významné, že jsou nad možnosti tohoto dokumentu. Prosím přečtěte si náš dokument Konvenční vs. Tenzometrové řadiče.

NEVÝHODY LC-quickshifteru :
EXTERNÍ ELEKTRONIKA: Je nutný zvláštní převaděč rozhraní mezi motocyklem a LC
UNÁŠENÍ NULY: znamená, že LC se po působení určité síly ne vždy vrací do nulové polohy síly( výše zmiňovaných 2,5V) UNÁŠENÍ TEPLOTY – závažný problém všech LC.Když LC změní teplotu, výstupní napětí radikálně změní závislost na síle. např: Jestliže LC produkuje 3V na 5Kg tlaku při 25st.Celsia, může produkovat 4V na stejnou zátěž při 50st.Celsia. Znamená to, že na chladném motocyklu je k řazení zapotřebí působit menší silou, na zahřátém motocyklu silou větší.
DEFORMACE - jak se materiály časem a užíváním mění a deformují, nula pro kalibraci a hodnota potřebné síly se mění. To znamená, že elektronika vyžaduje překalibrovat v pravidelných intervalech.

TENZOMETR
Sám o sobě je tenzometr nefunkční. Běžné užití tenzometru je v LC.Ty tenzometr používá k produkci smysluplného výstupu. LC však trpí závažnými nevýhodami viz výše, proto HMQuickshifter unikátně používá tenzometry produkované kompletně a kompaktně se svou vlastní elektronikou, systémem, který na žádné nevýhody LC netrpí.
HMQ obsahuje:
Výkonový DSP (digitální procesor signálu ), který vyhodnocuje a opravuje chyby způsobené unášením nuly, změnou teploty a deformací. V rámci oprav tyto obvody provádí autokalibraci více než 100x za sekundu, což zajišťuje bezporuchovou kontrolu a eliminuje vliv úbytku napětí.
Zabudovaný ovladač zapalování – umožňuje HMQuickshifteru být zapojen na jakýkoliv motocykl bez jakýchkoliv úprav na kabeláži motocyklu, což zajišťuje, že elektroinstalace motocyklu není žádným způsobem změněna - vylučuje se možnost poškození elektroinstalace, špatného kontaktu či dalších případných chyb
Klasický LCD display pro snadné nastavení a přizpůsobení- zvládneš sám!!

Na závěr – HMQuickshifter využívá positivních vlastností LC řadiče , ale zároveň vylučuje jeho nevýhody , které LC má , a to za cenu srovnatelnou s konvenčními rychlořadiči, což je důvod, proč HMQuckshifter používají závodní týmy na celém světě.


APLIKAČNÍ TABULKA HMQuickshifterů + Ceník
 


HMQUICKSHIFTER - PRODUKTY

HMQuickshifter DUCATI PÁKA

Pro použití na modely Ducati - "přímé řazení" bez přepákování - Rac.používání řazení (rychl.stupně 2/3/4/5/6-řadíme dolů)
Ukončení řaď.páky uloženo na excentru s otočnou gum.návlečkou (pro citlivé řazení) + propojovací kabely jsou  SOUČÁSTÍ   KITU /není vyobrazeno/

CENA :                       12.615,- Kč  /včetně DPH/     (505,-EUR)
HMQuickshifter DUCATI DESMOSEDICI RR

Specifické pro Ducati Desmosedici RR

CENA :                       14.702,- Kč /včetně DPH/      (590,- EUR)
HMQuickshifter PLUS DUCATI

Zkonstruováno jako inteligentní ovladač zapalování
Přímo řídí zapalování pro všechny motocykly s integrovanou ind.cívkou v koncovce zap.svíčky
Pro použití se standartními stupačkami a přepákováním od výrobce

CENA :                       11.162,- Kč /včetně DPH/      (447,-EUR)

Máte dotazy ohledně HMQuickshifterů?  KONTAKTUJTE  NÁS  na náš  e-mail

AKTUALITY - HMQuickshiftery

Novinky u HMQ
V současné době jsou k dispozici HMQuicshiftery i pro motocykly APRILIA RSV4 a BMW S1000RR
 

QUICK SHIFT - RYCHLOŘAZENÍ od Italského výrobce SP elektronics.
Umožňuje řazení rychlostních stupňů "tzv .nahoru" - 2-3-4-5-6 BEZ UBÍRÁNÍ PLYNU A VYMAČKÁVÁNÍ SPOJKY . Principem tohoto zařízení je , že odpojí zapalování na několik milisekund a v této době lze řadit jak je již uvedeno, tedy bez ubírání plynu a použití spojky. Zařízení je vhodné především pro SPORTOVNÍ-RACINGOVÉ NASEZENÍ V ZÁVODECH NA OKRUZÍCH, ČI ZÁVODECH VE SPRINTU. Předností tohoto výrobku je JEDNODUCHÁ MONTÁŽ , 100% FUNKČNOST. Kabeláž je opatřena shodnými konektory , které používá výrobce DUCATI , takže odpadá jakékoliv "bastlení" a zaručuje profesionální funkčnost. Zařízení je možné kdykoliv demontovat jednoduchým rozpojením příslušných konektorů a zpětně propojit konektory původní kabeláže motocyklu. Vyobrazené zařízení je určeno pro modely 998/749/999/848/1098 ...s tzv. REVERSNÍM-OPAČNÝM ŘAZENÍM , kdy je řadící páka upevněna přímo na hřídeli řadicího mechanismu , tedy potom 1 př.st. nahoru a ostatní př.stupně dolů .
K dodání je zařízení i pro STANDARTNÍ ŘAZENÍ , tedy 1-ka dolů ostatní př.st. nahoru .
K dodání rovněž pro modely 748/916/996 - MONSTR - HYPORMOTARD - SS - MTS .........
Tyto výrobky používá při svém tuningu spousta zvučných evropských firem jako je ER Racing , či slavní NCR a taky v USA.
Na vyžádání dodáme toto zařízení i na NEITALSKÉ motocykly, případné dotazy rádi zodpovíme

VÝPRODEJOVÁ CENA OD 11.200,- Kč včetně DPH
 

INDIKÁTOR ZAŘAZENÉHO RYCHLOSTNÍHO STUPNĚ

PRO VĚTŠINU MODELŮ MOTOCYKLŮ VŠECH ZNAČEK. ZAŘÍZENÍ MÁ VYSOCE SVÍTÍCÍ DISPLAY S ANTIREFLEXIVNÍ MEMBRÁNOU ZAJIŠŤUJÍCÍ VIDITELNÉ ZOBRAZENÍ ZA KAŽDÝCH PODMÍNEK.
DISPLAY JE ODOLNÝ PROTI VODĚ A VIBRACÍM , JE DODÁVÁN VE DVOU VELIKOSTECH - 25 x 20 mm nebo 35 x 25 mm A JE ULOŽEN V ELOXOVANÉM POUZDŘE BARVY :

ČERNÉ - ČERVENÉ - MODRÉ
CENA 1.900,- Kč

VYOBRAZENÉ FOTO - PRO MODELY DUCATI 749/999/848/1098 S KOMPLETNÍ KABELÁŽÍ .

ZAŘÍZENÍ LZE VELMI RYCHLE A SNADNO INSTALOVAT BEZ ZÁSAHU ODBORNÉHO SERVISU
CENA : 3.900,- Kč
 


E-shop Motocentrum DUCATI

Vzhledem k velkému množství a aktuálnosti doplňků, odkazujeme přímo na katalog výrobce. Po zjištění katalogového čísla doplňku, nám zašlete e-mail ( motocentrum@mymail.cz ) a my Vám sdělíme aktuální cenu.

(online katalog)
Kolekce oblečení
Kolekce doplňků
Dárkové předměty
Originální kolekce obuvi
Doplňky pro jednotlivé modely motocyklů