DUCATI - HOBBY AKTIVITY S ÚČASTÍ NAŠÍ FIRMY

- Pro rok 2013 nabízíme zájemcům o ježdění na okruzích naše motocykly DUCATI do pronájmu na jednotlivé akce.
- MASARYKŮV OKRUH V BRNĚ 23. - 25. 6. ´08 - BIKE PROMOTION
- AUTOMOTODROM MOST  27. 5. ´08 - trening CEC
- PRO-SPEED perfektion MOST 5 - 6. 5. ´08
- KONEC SEZONY 2007 - BEZ BODŮ
- 3 DENNÍ "JEŽDĚNÍ" v TORU  v POZNANI
- DUCATI SPEEDWEEK 2006 - PANONIA RING
- Toto je první vlaštovka
 
PRONÁJEM NAŠICH MOTOCYKLŮ DUCATI NA JEDNOTLIVÉ AKCE

PRO ROK 2013 NABÍZÍME ZÁJEMCŮM O JEZDĚNÍ NA OKRUZÍCH NAŠE MOTOCYKLY DUCATI DO PRONÁJMU NA JEDNOTLIVÉ AKCE. JSME SCHOPNI ZAŘÍDIT REGISTRACI NA JEDNOTLIVÝCH AKCÍCH. V PŘÍPADĚ ZÁJMU JSME SCHOPNI ZAJISTIT I ODPOVÍDAJÍCÍ VÝSTROJ, ČI MOTOCYKL "DOLADIT" DLE POŽADÁVKŮ ZÁKAZNÍKA (OPAČNÉ ŘAZENÍ, RYCHLOŘAZ. NEBO BEZ , APOD .....), ABY TENTO ODPOVÍDAL CO NEJVÍCE JEHO SCHOPNOSTEM. K DISPOZICI BUDOU MOTOCYKLY DUCATI 916 / 996 SPS/ 998S/ 1098 (1198). CENA PRONÁJMU ZA MOTOCYKL BUDE STANOVENA INDIVIDUÁLNĚ, PODLE TOHO NA KOLIK DNÍ BUDE MOTO ZAPŮJČENO A PODLE DRUHU AKCE (ZDA JEN TRENINK, NEBO I ZÁVOD, VOLBA OKRUHU-TRANSPORT, APOD.). PŘEDPOKLÁDANÁ CENA JEDNODENNÍHO ZAPŮJČENÍ cca 4.500-5.000 Kč, PŘI ZAPŮJČENÍ NA VÍCE DNÍ BUDE UPLATNĚNA SLEVA. ÚČASTNÍK SI HRADÍ PALIVO A PNEUMATIKY (NEBO JEN POMĚRNOU ČÁST Z CENY NOVÝCH PNEUMATIK). K DISPOZICI BĚHEM AKCE BUDE SERVIS MOTOCYKLU V PŘÍPADĚ POTŘEBY NĚJAKÉHO "DOLADĚNÍ" APOD. NA MOTOCYKL BUDE NUTNO SLOŽIT KAUCI VE VÝŠI 100.000,- Kč PRO PŘÍPAD POŠKOZENÍ MOTOCYKLU, TATO KAUCE SE BUDE VRACET OBRATEM PO SKONČENÍ AKCE, BUDE-LI MOTOCYKL VRÁCEN NEPOŠKOZENÝ. TATO NABÍDKA MŮŽE BÝT VÝHODNÁ PŘEDEVŠÍM PRO ZÁJEMCE, KTEŘÍ NEVLASTNÍ VHODNÝ MOTOCYKL PRO SPORTOVNÍ JÍZDU NA OKRUHU NEBO CHTĚJÍ VYZKOUŠEN ZNAČKU DUCATI. V RÁMCI TÉTO AKCE MŮŽEME TAKY ZAJISTIT ÚČAST NA PRESTIŽNÍ DUCATI AKCI "DUCATI SPEEDWEEK", KTERÁ SE LETOS BUDE KONAT MA SLOVAKIARINGU, NEBO DALŠÍ OBDOBNÉ AKCI V RAKOUSKU NA REDBULLRINGU. TADY POTOM MŮŽETE SVÉ DUCATÍ SRDCE OTEVŘÍT NAPLNO ............... PRO ZAČÁTEČNÍKY MŮŽEME ZAJISTIT " OKRUHOVOU MOTOŠKOLU" NEBO INSTRUKTORA.
PRO DALŠÍ DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE VOLEJTE 608 769 796,
NEBO PIŠTE NA EMAIL: motocentrum@mymail.cz

  

 
MASARYKŮV OKRUH V BRNĚ 23. - 25. 6. ´08 - BIKE PROMOTION

Tentokrát to vyšlo i Mirovi, takže v plné sestavě hurá do 3-denního ježdění .Letošní dosavadní ježdění s různými oraganizátoty nám potvrdilo, že Ti nejdražší v globále fakt nejsou nejdražší a jedničku si zaslouží jednoznačně PRO SPEED. Při ježdění s BIKE PROMOTIONEM jsme měli dojem a byl to taky i dojem německých kolegů vedle z boxu, že celá akce je naladěna na - co nejvíce lidí a méně ježdění, plus problémy dostat se k dosaženým časům obdobné jako v Mostě při CEC treningu. Takže jsme Němcům zaplatili jejich něměcký pohár, obdoba našeho CEC a na samotný závod, kterého jsme se měli zúčastnit v tzv sprintu 15 minut + 1 kolo vlastně nedošlo, protože si organizátor závod proti původnímu harmonogramu zrealizoval dříve a samotný závod jsme propásli.
INFORMOVANOST POUZE V NĚMĚCKÉM JAZYCE, přestože poslední den tam bylo více Čechů než Němců a ostatních a přestože tam mají česky mluvícího zástupce, který do mikrofonu promluvil česky až na závěr, když potřebovaly vrátit transpondery a odjet domů.
Chudák Mira , tomu zapoměli, krom prvního dne ,časy měřit úplně ..........! ! !
Teď k samotnému ježdění: jednoznačným skokanem roku je Mira, který při jeho letošním debutu na okruzuchích se dostal na čas 2.28 a taky Béča, který se nám tak rozjezdil, že poslední den odjel cca 60 kol a udělal čas 2.24. Já jsem dal hned první den svůj osobák 2.24 + další návštěvu do kačírku v letošním roce. Po navrácení se do boxů "TAXIKEM " následovala nezbytná rekapitulace a ta ukázala, že 916-ka nejde natočit a má nefunkční zadní brzdu. Poškozené relátko, které mělo vše na svědomí se sice v Brně nedalo sehnat, ale rychlý posel - autobusová linka Jeseník-Brno - mi dovezla díl z vlastních zásob, takže na druhý den již bylo vše OK , krom té zadní brzdy.
Měnili jsme všichni gumy jako vzteklý, ale já osobně jsem se již další dny moc nepředvedl, mohl bych to svést na tu zadní brzdu, ale pravda je taková, že moje fyzička na to nemá a chudák 916-ka má cca o 50-60 PS méně než většina hobby pilotů , kteří tu jezdili a to nepočítám ty "magory" co trénovali na víkendové závody Alpen -Adria Cupu.
Na Brno prostě díky 2-ma pořádným stoupákům a celkově rychlé trati ty koně prostě potřebujete .
Dá se říct, že jsme však odjížděli všichni spokojeni s dosaženými časy a že jsme se zase o kousek posunuli dále, vlastně blíže k lepším výsledkům .

  
Béča
  
Mira
  
Radim
  
Já (Zdenda)

Atmosféra z boxu
  
  
  
  
  
  

 
AUTOMOTODROM MOST  27. 5. ´08 - trening CEC

Koncem května se zúčastnil náš "tým" treningů při CEC v Mostě, absenci měl jen Mira . Dá se říct, že proti první návštěvě tohoto okruhu jsme všichni zrychlili a první dopolední výsledky, další bylo velmi problematické získat, potvrdily, že kdo nejezdí nezrychluje, takže jak říkal Lenin: jezdit, jezdit a zase jezdit .........., nebo to bylo jinak? Můj dosažený čas z 8. kola 1.54 / drobné se nepočítají / mi potvrdil, že na tomto okruhu může být konkurence schopná i stařičká 916-ka a určitě bylo našlápnuto i k lepším výsledkům, ale kolize s pomalejším jezdcem v šikaně za cílovkou znamenala konec dalšího snažení / to jsem ještě v danou chvíli nevěděl /. Abych "pochválil " pořadatele, tak to fakt byl MAZEC, potkat s s úplnými nováčky nebo i se střelci, kteří kde já jsem již brzdil i očima a oni ještě jeli "pod plynem", v jednom kole, to jsem fakt ještě do teď nezkousl ......
Další jízdu jsem musel obětovat zprovoznění značně pochroumaného stroje a pak zase hurá na trať.
Bez plexiskla kapotáže, přístrojovky, kterou jsem "nechal" v šikaně i s tlumičem řízení, bez RANNÍHO OPTIMISMU a se špatně fungující spojkou jsem se dal do honby za lepšími výsledky ................, leč marně. Kromě toho, že jízda bez plexi znamenala cca zvojnásobnění obvodu mého krku, podařilo se mi dosáhnout sice solidního času, vezmu-li v potaz zmíněné problémy, a k překonání dopoledního času scházely jen necelé 3 desetinky sekundy. Hodně porychlil Béča i Radim a obdobné problémy jako potkaly mě, se nevyhnuli i dalšímu muži z týmu ........, na to však je uvaleno novinářské embargo .........
Ke zmíněné 916-ce chci uvést, že lehký tuning, kterým prošla před lety, ji sluší i dnes a co, že s ní bylo provedeno bude popsáno v TUNINGU .

  

 
PRO-SPEED perfektion MOST 5 - 6. 5. ´08

Účast s PRO-SPEEDem, bylo naše první letošní "testování" našich schopností a možností našich "bajků", když nám pro nepřízeň počasí odpadl několikrát plánovaný PANNONIA RING v Maďarsku. Akce se zpočátku pro proměnlivé počasí den před samotnými jízdami zdála nejistá , ale bylo to super .
Počasí nám nakonec vyšlo, motorky i my jsme vydrželi bez úhony, takže vše jen pozitivní. Radost nám kazila jen jakási "baba" na Suzuki odvedle z boxu, která v momentě  když jsme si mysleli, že budeme moci jít na rundu s Baylisem, tak nám ukázala záda a než bys řekl švec byla pryč. Prý tam testovala nějaká Janáková ...........Takže abych představil účastníky zájezdu : Mira 999S-FILA, Béča-999S, já (Zdenda) - 916 a Radim GSXR 1000 .

  
Já (Zdenda)
  
Béča
  
Mira
  
Radim

Markéta . . . . . "baba jedna" !!!!!

 

"KONEC SEZONY 2007 - BEZ BODŮ . . . . . . . . . . . . . rekapitulace u nás na dvorku"

 
3 DENNÍ "JEŽDĚNÍ" v TORU  v POZNANI

V srpnu se náš  DUCATI - DREAM TEAM  zůčastnil 3 denního ježdění na TORU v POZNANI. Krom toho jsem tento okruh "testoval" po zimní pauze v květnu sám / 2 dny /...., vyhladovělý RIDER  byl nasycen.
Další svezení bylo 6.9. při trenincích polského mistrovství, kdy do našeho týmu přišel nováček SUZUKI pilot Radim, který prodal standartní kapoty, navlékl mašinu do laminátu a již se těší na plánované ježdění v Maďarsku, kam se chce náš tým koncen sezony uchýlit, z důvodu lepšího počasí.
Jo počasí ............., to byl taky důvod proč jsme z Polska "zdrhli" o den dřív , protože ikdyž tam bylo počasí na ježdění super, doma se nám zase rozběsnily řeky a člověk potom již není v klidu, když zažije povodeň, jaká byla v 97. Takže snad nám vyjde na zbytek sezony počasí a taky vše kolem toho.

 
DUCATI SPEEDWEEK 2006 - PANONIA RING

  
Letošní akce se po dvou letech konání na Masarykově okruhu přestěhovala do Maďarska na Pannonia Ring, kde to bylo jako u předešlých ročníků super včetně nadstandartního počasí.
Závodů se zůčastnili především Italové, potom Němci a Rakušané, Švýcaři, svého zástupce měli také Dánové , dokonce 2 Angláni a pozdrav od klokanů přivezl Robert Jackson, který jezdí v první trojce !!!!!!!!!!
Naše zástupce, krom 2.ročníku v Brně, jsem jako vždy, žádné nepotkal, přestože se jich na české domácí scéně, alespoň podle motorkářských periodik, vyskytuje přehršel .........
Závody byly jako vždy rozděleny do 9-ti kategorií, takže není divu, že si majitel jakékoliv DUCATI mohl vybrat tu svou kategorii, a to od "královské hřídele" přes MONSTRY a MULTISTRÁDY až po třeba 999RS !!!!!!!!!!!!! Japonci měli samozřejmě taky přístup, takže v určitých kubaturách bylo možno najít celou japonskou čtyřku spolu s TRIUMPHEM a MV, APRILIEE + GUZZI jsou samozřejmostí, vždyť přece tak trochu patří do rodiny, ne.........??????????????
Jako na standartních závodech 2x volný training  1x s časomírou a potom hurá do závodů !!!!!!
Při tak velkém počtu kategorií se tedy jezdilo od pátečního rána do nedělního pozdního odpoledne, fakt paráda a na této akci si vždycky uvědomuji o čem DUCATI je a o čem je fandovství k této značce.
Dá se říct, že cca 60%, možná i víc  tvoří pravidelní účastníci těchto závodů, bez kterých si již tuto akci nedovedu ani představit.
Závodí úplní novici, stejně jako bývalí, či aktivní závodníci, očemž svědčí i to, že taloši to vzali úplně profi stylem - celá akce byla za účasti MOBILNÍ KLINIKY, ve které byl ošetřen třeba Loris Capirossi, či Troy Bayliss !!!!!!!!!!!!!!!!
Nějaká ta odřenina, či pohmožděnina je samozřejmostí, stejně jako "zlomená kůstka"........., ale nic vážného se nepřihodilo.
Pár zničených kapot, ulomených stupaček, páček apod .........., s tím se musí počítat , ale přece mi jen bylo líto jedné MV , která zkončila mimo asfalt a dala se pak místě za dobrý peníz koupit...
Návštěvnost místních maďarských motorkářů + motorkářů z přilehlých států byla dá se říct ne příliš velká ve srovnání se "starými dobrými časy" na A1 Ringu, kde se to motorkáři jenom hemžilo a návštěvnost bych přirovnal s návštěvností v Brně !!!!!!!!! Škoda !!!!!!!!!!
Škoda i pro "náš tým", neboť původní 2 členné složení /alespoň se moc nehádáme/, které se mělo rozrůst o další adepty, se naopak dostalo na úroveň 1 muže-žádné hádky / viz foto "Dark Face "- to jsem já/ Jirka "Béča" totiž 2 týdny po polské Poznani absolvoval Big Crash a teď se dává dohromady...
Takže zájemci, kteří sice voláte, ale zatím jste se ještě nerozhoupali ........., v tomto měsíci bude zase ježdění v Poznani, v září Brno a konec roku ježdění + oslava Silvestra na Sicílii ........., ne to není sranda, takže demontovat zrcátka z Multistrády a hurá na okruh ..................
Ty 2 fotky pro dokreslení atmosféry na DUCATI SPEED WEEKU moc vážně neberte........., to nechám na profesionálech, doufám , že se již rozhoupali a pořádné fotky najdete na
www.fotomoto.it

Pár snímků pro dokreslení atmosféry
  
  
  

 

Původně se v této rubrice měly objevovat aktuality ze závodů. Ale protože jsme přecenili svoje síly / není čas...../, budeme zde zmiňovat spíše informace kolem HOBBY závodění a ježdění na okruhu.

Toto je první vlaštovka:

Závodní okruh v Poznani a 3 dny volného ježdění od rána do večera s partou lidí od DUCATI - GERMANY. Akce se zúčastnila moje maličkost a pilot 999S Jirka "Béča". Věřte, že se vše vydařilo / žádný unfall - crash / a všem vřele doporučujeme.
........ na "nějaké kolínko" v jesenických serpentinách teď nebudu mít nějakou dobu určitě chuť ..........

Zájemce rádi uvedeme do světa rychlých okruhů a další akce se připravuje na červenec. Jednak hledáme do týmu na "CEC" podobné magory - "2 piloty na DUCATI" s časama v Brně kolem 2,25 - 2,32 a LEPŠÍ !!!!!!!!!!!!!
Dále je v programu "DUCATI FEST NA NÜRBURGRINGU" a DUCATI SPEED WEEK na PANONIA RINGU. Tyto 2 akce však časově kolidují a jedna půjde z kola ven ......

Dotazy na zmíněné akce a případné další prosím na kontaktní údaje viz spodní část této stránky.

Dle časových možností zveřejníme termíny vybraných akcí

Tak zatím CIAO a co nejdříve nashledanou na nějaké pěkné rac. trati


E-shop Motocentrum DUCATI

Vzhledem k velkému množství a aktuálnosti doplňků, odkazujeme přímo na katalog výrobce. Po zjištění katalogového čísla doplňku, nám zašlete e-mail ( motocentrum@mymail.cz ) a my Vám sdělíme aktuální cenu.

(online katalog)
Kolekce oblečení
Kolekce doplňků
Dárkové předměty
Originální kolekce obuvi
Doplňky pro jednotlivé modely motocyklů