DUCATI TUNING - SPOJKY

Antihopingové spojky DUCABIKE
(klikni na logo - zobrazení www DUCABIKE)



PRO AKTUÁLNÍ CENY VOLEJTE 608 769 796

!!!! VEŠKERÝ SORTIMENT SPOJEK DUCABIKE, NÁHRADNÍCH DÍLŮ A PŘÍSLUŠENSTVÍ A JEJICH CEN NAJDETE na
e-shop MOTOCENTRUM POLÁŠEK !!!!

AKCE KVĚTEN
ANTIHOPPINGOVÉ SPOJKY EVR, SPOJKOVÉ SADY (koš+spojkové lamely), SPOJKOVÉ LAMELY (12Z nebo 48Z) S 15% SLEVOU
KRYTY SPOJKY, SPOJKOVÉ VÁLEČKY, PŘÍTLAČNÝ TALÍŘ S 10% SLEVOU
TÝKÁ SE ZBOŽÍ ZE SKLADOVÝCH ZÁSOB


EVR Přítlačný talíř spojky na modely Ducati se suchou spojkou - novinka, která rozhodně rozčeří klidné vody nabídky zaběhlých konvenčních provedení obdobných výrobků a rovněž tak nabídku spojkových válečků se zvětšeným průměrem pracovního pístku 30mm, jehož zásluhou již nebudete muset používat posilovací kroužek pro zesílení stisku v přetahované se spojkovou páčkou a ze zarputilé spojky se rázem stane příjemný kamarád.
Akční ceny : přítlačný talíř CVD-250F 3.594,- Kč, CVD-270F 4.600,- Kč, spojkový váleček 3.990,- Kč


Majitelům modelů Ducati se suchou spojkou nabízíme spojkové sady (samotné třecí lamely, nebo komplet s plechama), nabídka spojkových košů (barva zlatá, černá, červená) se standartním počtem zubů 12, nebo koše EVR 48Z. Největší cenové zvýhodnění nabízí kompletní sady spojkové lamely včetně koše.

Speciální nabídka je potom na veškeré modely antihoppingových spojek DUCABIKE
Spojkový koš ZLATÝ, ČERNÝ, ČERVENÝ 12Z CENA 3.500,- Kč (standartně 3.900,- Kč)
LAMELY CENA od 2.923,- Kč (dle použití....street, racing....bez.plech.lamel)
LAMELY CENA od 3.914,- Kč - SET VČETNĚ PLECHOVÝCH LAMEL
KOMBINACE KOŠ + LAMELY včetně plechových CENA od 6.994,- Kč

KOMPLET EVR - KOŠ 48Z + LAMELY včetně plechů dle modelů motocyklu CENA od 6.990,- Kč (další ceny na vyžádání)

ANTIHOPPINGOVÉ SPOJKY DUCABIKE :
FA4M01 (4 pružinová ) CENA 8.448,- Kč (11.448,- Kčs košem)
FA5M01 (5 pružinová ) CENA 9.356,- Kč
FA6M01 (6 pružinová ) CENA 8.448,- Kč (11.448,- Kč s košem)

K zakoupeným kompletním spojkám lze koupit montážní přípravek za akční cenu 604,- Kč (standartně 998,- Kč)

K zakoupeným výše uvedeným spojkovým sadám a ant.spojkám další cenové zvýhodnění na spojkové válečky, přítlačné talíře a kryty spojek!

NEVÁHEJTE A ZAVOLEJTE (tel.608 769 796)
EVR SPOJKOVÉ SADY A ANTIHOPPINGOVÉ SPOJKY:

ANTIHOPPINGOVÁ SPOJKA EVR FDU-DRY CTS je určena pro všechny modely Ducati se suchou spojkou a těm, kdo hledají perfektní funkci antihoppingové spojky bez kompromisů s dlouhou životností lamel. Lamely se používají standartní a tato spojka nevyžaduje žádnou údržbu a nastavení. Proti standartním systémům antihoppingových spojek, kdy se pro vyrovnání otáček motoru s otáčkama zadního kola při razantním podřazení pohybuje celý vnitřní koš (proto větší opotřebení lamel a tím zkrácení jejich životnosti), se u spojky EVR oddálí jen přítlačný talíř, stejně jako je tomu při normálním vymáčknutí spojky.

Spojku FDU-DRY CTS lze montovat do originálního spojkového nebo všech dalších 12Z nebo 48Z(zubových) košů.

ANTIHOPPINGOVÉ SPOJKY FDU-WET1 jsou určeny pro modely Ducati se spojkou v oleji (848-MTS1100-SPORT1000-ST3-ST4-GT1000)

FDU-WET2 pro modely 1199 PANIGALE-MULTISTRADA-DIAVEL-MONSTR 1100 Evo

FDU-WET3 899 PANIGALE s

Spojky EVR používá u svých závodních speciálů taky Ducati Corse, což jasně svědčí o kvalitě tohoto výrobku.
Nyní si i vy můžete dopřát kvalitu té nejvyšší racingové úrovně za skvělé ceny.

Na antihoppingové spojky objednané v dubnu platí tyto akční ceny : 22.463,- Kč (standartně 28.798,-Kč)
- DRY CTS 22.463,- Kč (standartně 28.798,- Kč)
- FDU-WET1 17.177,- Kč (standartně 22.022,- Kč)
- FDU-WET2 17.970,- Kč (standartně 23.038,- Kč)

SPOJKOVÉ SADY EVR - Koš 48Z včetně kompletní sady lamel (třecí i plechové) pro modely se standratní i antihoppingovou suchou spojkou ZA SKVĚLÉ CENY:

CDU-200KO/S pro modely 748-749-851-888-916-996-998-ST2-ST4-900/M/S-M1000DS/S2R-S4R/RS-MTS1000
CDU-210KO/S 888SP/SPS/SP5-916SP/SPS-996S/SPS/R-998S/R-999S/R
CDU-211KO/S 1098/S-Hypermotard
CDU-212KO/S Hypermotard1100/EVO/S-Monstr1100/S-Streetfighter-1198/S/Cor
CDU-220KO/S Antihoppingová spojka

Jednotná cena pro všechny modely:
Provedení "O" s ORGANICKÝMI třecími lamelami 7.928,- Kč (standartně 8.809,- Kč)
Provedení "S" se SINTROVÝMI třecími lamelami 9.453,- Kč (standartně 10.503,- Kč)

ANTIHOPINGOVÉ SPOJKY EVR

!!!! SPOJKY EVR, NÁHRADNÍ DÍLY A PŘÍSLUŠENSTVÍ A JEJICH CENY NAJDETE na e-shop MOTOCENTRUM POLÁŠEK !!!!

Výrobky renomované italské firmy EVR - Edo Vigna  /Racing / patří k tomu nejlepšímu, co se na trhu pro motocykly DUCATI nabízí.
Edo Vigna je známý především jako uznávaný ladič, který v devadesátých letech "postavil několik rychlých DUCATI "  pro mistrovství světa superbiků, které pilotoval  Pierfrancesco CHili, Fabrizio Pirovano nebo HaruchikaAoki.
V posledních letech se firma EVR zůčastnila jako oficiální závodní tým s MV Agustou v mistrovství světa superstocků.
V minulosti byl Edo Vigna u vývoje současných antihopingových spojek STM, později se však osamostatnil a vyvinul vlastní antihopingou spojku, která pracuje precizně na ODLIŠNÉM  principu než stávající standartní antihopingové spojky .

Standartní antihopingové spojky, které se nejčastěji vyskytují na trhu, pracují tak, že při  kompenzaci  brzdného momentu motoru při podřazení na nižší rychlostní stupeň dojde automaticky oddálením spojkových lamel  /efekt jako bychom mírně vymáčkli spojku - prokluz /. Toto je u standartních konstrukcí ant.spojek dosaženo tak, že vnitřní buben je ze 2 částí /proti orig.bubnu který je vcelku a je pevně fixován/. Spodní část vntřního bubnu je u ant.spojek  rovněž fixivána, ale část, do které se "opírají plechové lamely " se při kompenzaci brzdného momentu pohybuje přes systém kuliček, které se pohybují v drážkách  obou částí bubnu vyfrézovaných pod určitým úhlem / větší úhel = kompenzace větších brzd.momentů - rac.motory /. Než dojde k vyrovnání otáček motoru a otáček zadního kola oddáli se CELÁ POHYBLIVÁ část vnitřního bubnu a dojde tak oddálení lamel - rozepnutí spojky-prokluz, což klade velké nároky na třecí lamely  a dochází tak ke značnému opotřebení. Pohyblivou část vnitřního bubnu vrací zpět do výchozí polohy centrální - hvězdicová pružina /tzv.pavouk/, která je vystavena velkému namáhání a často dochází k jejímu poškození. Pro správnou funkci antihopingové spojky takovéto konstrukce je třeba v důsledku většího opotřebení třecích lamel neustále hlídat "výšku"  spojkového paketu a stav centrální pružiny. Někteří výrobci doporučují kontrolu spojky každých 2000 km, při sportovním používání motocyklu na okruhu provádět kontrolu častěji. Ze zkušenosti vím, že u některých jezdců  Ducati / podle toho s jakým nasazením jezdí / a podle toho jakými lamelami je spojka osazena, není vyjímkou dělat úpravu na spojce po 2-3 víkendových návštěvách na okruhu. Kontrolu doporučuji před každou účastí na okruhu .

Antihopingová spojka CTS-Control Torque System od firmy EVR pracuje při kompenzaci brzdného momentu tak, že uvolnění lamel - "rozepnutí spojky" dojde jen ODDÁLENÍM  PŘÍTLAČNÉHO  KOTOUČE / ne tedy oddálením části vnitřního bubnu/,  což je velmi šetrné k třecím lamelám a VÝRAZNĚ PRODLUŽUJE jejich ŽIVOTNOST. Pro ustavení spojky do výchozí polohy má systém CTS rovněž své řešení  a vratná hvězdicová pružina je nahrazena zcela odlišným systémem standartních pružin. Absencí dílů /kterými disponují standartní konstrukce/ a vysokou životností třecích lamel tak nabízí  EVR v systému CTS antihopingovou spojku, která nevyžaduje téměř  ŽÁDNOU  ÚDRŽBU .

Spojka je nabízena v provedení kompletní sestavy  (spojkový koš 48Z -vniřní buben -kompl.sada spojk.lamel-přítlačný kotouč)- DOPORUČUJEME, nebo jen samotný systém spojky (vniřní buben + přítlačák.)
KRYT SPOJKY EVR - RE VOLUTION
Lehký kryt z ergalu /silver/,  210°  - přesah 5 šroubů, rac.design zajišťující perfektní chlazení spojky
Určeno pro všechny modely Ducati se suchou spojkou

Obj.č. S295

CENA :

KRYT SPOJKY EVR - RE VOLUTION "beta"
Lehký kryt z ergalu /red, black, gold/,  210°  - přesah 5 šroubů, rac.design zajišťující perfektní chlazení spojky
Určeno pro všechny modely Ducati se suchou spojkou
CENA :
Red:  Obj.č. R295 Black:  Obj.č. B295 Gold:  Obj.č. G295
EVR - "TALÍŘKY" ke spojkovým pružinám
Vyrobeny z ergalu a eloxované
Pro všechny modely Ducati se suchou spojkou
Barva : černá/červená/zlatá/stříbrná
Černé:  Obj.č.: B225 Červené:  Obj.č.: R225 Stříbrné:  Obj.č.: S225
Zlaté:  Obj.č.: G225
EVR- MVR KIT
Sada spojkových pružin a šroubů z nerezové oceli + eloxované "talířky" z ergalu Určeno pro všechny modely Ducati se suchou spojkou.
Barva : červená/černá/zlatá/stříbrná
Obj.číslo: B225-235-245
SADA SPOJKOVÝCH PRUŽIN - EVR
Set spojkových pružin z nerezové oceli
Určeno pro všechny modely Ducati se suchou spojkou
Obj.č.: 235

 
EVR - Sada pružin + nerezové šrouby + talířky + ložisko (do přítl.kotouče)
CENA  :
Obj.kód: S265 Obj.kód: R265 Obj.kód: B265
Obj.kód: G265
   
 UKÁZKA MOŽNÝCH KOMBINACÍ PŘÍTLAČNÝ TALÍŘ - KRYT - TALÍŘKY EVR
Červený:  Obj.č.: R275 Černý:  Obj.č.: B275 Zlatý:  Obj.č.: G275 Stříbrný:  Obj.č.: S275
SPOJKOVÝ VÁLEČEK - EVR
Spojkový váleček vyrobený z ergalu s pracovním pístkem o průměru 28mm nebo 30mm. Redukuje sílu působící na páčku při vypínaní spojky o cca 30%, zaručuje přesnější "dávkování " spojky a šetří síly jezdce především při sportovním nasazení motocyklu, ale zpříjemňuje jízdu i při každodenním používání motocyklu.
Určeno pro všechny modely Ducati
Barvy : červená/černá/zlatá/stříbrná

NEJNOVĚJŠÍ MODEL - Karbonového víka spojky v robustním provedení / replika AL provedení Ducati katalog 97084BAAA /
Určeno pro všechny modely DUCATI  se suchou spojkou

AL-VÍKA PRO MODELY SE SUCHOU SPOJKOU
VÍKA JSOU ZHOTOVENA Z JEDNOHO KUSU AL-MATERIÁLU NA CNC STROJI , COŽ ZAJIŠŤUJE VYSOKOU PEVNOST A ODLEHČENÝ OBVOD VÍKA UMOŽŇUJE PERFEKTNÍ CHLAZENÍ SPOJKY / VYŠŠÍ ŽIVOTNOST SPOJKY/ .
SAMOTNÉ GRAVÍROVÁNÍ S MOTIVEM 2-VENTIL DESMO NEBO 4-VENTIL DESMO JE POTOM JIŽ JEN TŘEŠNIČKOU NA DORTU , KTERÉ Z TOHOTO DÍLU MOTORU DĚLÁ NÁDHERNÝ A NEPŘEHLÉDNUTELNÝ DETAIL VAŠEHO MOTOCYKLU.


SPECIÁL PLNÉ

SPECIÁL PLNÉ 1/2

SPECIÁL ODLEHČENÉ 1/2

SPECIÁL ODLEHČENÉ

NOVÁ PROVEDENÍ VÍK SPECIÁL

Víka SPECIÁL dodáváme v provedení s AL -PRŮCHODKAMI a "logem 1098", nebo levnější provedení bez průchodek a loga.
Tato víka jsou opatřena prolisy , která tvoří "žebra"-výztuhy, zaručující značnou pevnost a samotná stěna víka je proti standartním karbonovým víkům , které vyrábíme , zesílena a proložena kevlarovou tkaninou .

Provedení vík SPECIÁL :
PLNÉ - PLNÉ 1/2 - ODLEHČENÝ OBVOD 1/2 - ODLEHČENÝ OBVOD

ORIG.víko DUCATI cca 0,405 kg

SPECIÁL PLNÉ 0,115 kg

SPECIÁL PLNÉ 1/2 0,065 kg

SPECIÁL ODLEHČENÉ 1/2 0,085 kg

SPECIÁL ODLEHČENÉ 0,065 kg

VÁHOVÁ ÚSPORA 0,290 kg až 0,340 kg


 


TYP III - Race černý 3.659,- Kč


TYP II - Street natur 3.483,- Kč


VÍKO - 1/2 natur 2.523,- kč

AL-OTEVŘENÁ SPOJKOVÁ VÍKA NA MODELY DUCATI SE SUCHOU SPOJKOU.

Víka jsou velmi "čistě" obrobena z jednoho kusu hliníku / 4,4 kg / do konečné podoby a váhy 0,175 kg / dle provedení víka / . U provedení " AL VÍKO -1/2 " je váha pouhých 0,105 kg . Takto vyrobená víka mají několikanásobně vyšší pevnost než víka odlévaná . Víka jsou dodávána včetně upevňovacích šroubů a v provedení

Typ II - Street AL - NATUR / ČERVENÉ / ČERNÉ
Typ III - Race AL - NATUR / ČERNÉ
Víko 1/2 AL-NATUR / ČERNÉ

Standartní díl - váha 0,405 kg

Víko AL otevřené 0.175 kg

Víko AL - 1/2 0,105 kg

VÁHOVÁ ÚSPORA 0,230 až 0,300 kg

    
    Duralové spojkové koše           Ocelové spojkové koše

VÝMĚNA OCELOVÉHO SPOJKOVÉHO KOŠE ZA DURALOVÝ- MODELY SE SUCHOU SPOJKOU.

SNIŽOVÁNÍ VÁHY MOTOCYKLU  PATŘÍ K ZÁKLADNÍMU A VELMI ÚČINNÉMU TUNINGU PŘI ÚPRAVÁCH MOTOCYKLU. ZÁMĚNOU ORIG. OCELOVÉHO SPOJKOVÉHO KOŠE ZA SPOJKOVÝ KOŠ VYROBENÝ Z DURALU ZÍSKÁME KROM SNÍŽENÍ CELKOVÉ VÁHY MOTOCYKLU  DALŠÍ PLUS  HLAVNĚ V TOM ,  ŽE TOTO ODLEHČENÍ  JE REALIZOVÁNO NA ROTUJÍCÍM DÍLU, COŽ SE V SAMOTNÉM DŮSLEDKU  PROJEVÍ  VĚTŠÍ OCHOTOU MOTORU " JÍT ZA PLYNEM".  V PŘÍPADĚ REALIZACE I VÝMĚNY "SETRVAČNÍKU ZAPALOVÁNÍ"  JE TOTO JEŠTĚ MARKANTNĚJŠÍ A BUDEME VELMI PŘEKVAPENI, JAK RYCHLE SE  Z VOLNOBĚHU PŘI OTOČENÍ PLYNOVÉ RUKOJETI VYHOUPNOU OTÁČKY NAHORU ! ! ! ! ! !
PRO SROVNÁNÍ JEŠTĚ FAKTA V ŘEČI ČÍSEL - STANDARTNÍ  OCELOVÝ SPOJKOVÝ KOŠ VÁŽÍ 1,1 KG , ODLEHČENÝ, ALE OCELOVÝ SPOJKOVÝ KOŠ Z MODELU DUCATI  999S / na obrázku vlevo / JE NA TOM S VÁHOU 0,90 kg O NĚCO LÉPE , ALE  VÁHA DURALOVÉHO KOŠE , KTERÝ DODÁVÁMĚ JE JEN  0,360 kg  -  TEDY VÁHOVÁ ÚSPORA PROTI ORIGINÁLU JE cca 3/4 kg - přesně 0,74 kg ! ! ! ! ! ! ! !
TENTO TUNING JEŠTĚ VÍCE ZHODNOTÍME POUŽITÍM LEHČÍ KOMPLETNÍ SADY LAMEL ,
KDE JE DALŠÍ VÁHOVÁ ÚSPORA cca 0,355 kg  / dle použitých lamel - ORIG.SADA cca 1,210 kg , lehká sada lamel cca 0,855 kg /.
KOMPLETNĚ TEDY ÚSPORA ROTUJÍCÍCH HMOT NA SPOJCE cca 1,1 kg !!!!!!!!!

JEŠTĚ RAZANTNĚJŠÍ  CELKOVÉ VÁHOVÉ ÚSPORY POTOM DOSÁHNEME SPOLEČNĚ  S VÝMĚNOU "SETRVAČNÍKU ZAPALOVÁNÍ "  /cca 1,2 kg  respektivě 1,63 kg  v případě použití setrváku EVO-ÚSPORY JEN NA SETRVÁKU/, A TO O NEUVĚŘITELNÝCH 2,3 kg
respektivě 2,7 kg  NA ROTUJÍCÍCH HMOTÁCH , SPOJKA + SETRVÁK !!!!!!!!!!!

NAČASUJEME-LI TENTO TUNING - VÝMĚNA SPOJKOVÉHO KOŠE + SPOJKOVÝCH LAMEL V OKAMŽIKU , KDY STÁVAJÍCÍ LAMELY JIŽ NEPLNÍ  STOPROCENTNĚ SVOJI FUNKCI A V KOŠI  JSOU  VYMAČKANÉ ZNAČNÉ DRÁŽKY OD LAMEL ,  KTERÉ K OPTIMÁLNÍMU CHODU SPOJKY NIKTERAK NEPŘISPÍVAJÍ , JE POTOM TOTO  ŘEŠENÍ  FINANČNĚ MÉNĚ NÁROČNÉ, NEŽ VÝMĚNA ORIGINÁLNÍHO OCELOVÉHO KOŠE VČETNĚ LAMEL.
DURALOVÝ KOŠ VČETNĚ SADY SPOJKOVÝCH LAMEL /dle provedení/ DODÁVÁME OD 8.500,- KČ

SPOJKOVÉ VÁLEČKY na veškeré modely DUCATI , svou konstrukcí - VĚTŠÍM PRŮMĚREM pístku , zaručují podstatné snížení síly na páčku spojky /výrobce uvádí až o 30%/ , přesnější vypínání a "dávkování" spojky .
Toto oceníte ve standartním provozu a zvláště pak na okruzích .
Spojkové válečky jsou od italských výrobců , či přímo od DUCATI Performance

NYNÍ JIŽ MŮŽEME NABÍDNOUT TYTO VÝROBKY : od 2.770,- Kč

ANTIHOPINGOVÁ SPOJKA STM - DUCATI 748/916/996/998/749/999 a další modely se suchou spojkou - MONSTR / SUPERSPORT /MTS Spojku lze montovat do standartního spojkového koše se standartními lamelami nebo RACING. lamelami.

CENA : 13.850,- Kč

VÝŠE UVEDENÁ SPOJKA VČETNĚ LEHKÉHO SPOJKOVÉHO KOŠE Možno použít standartní lamely , nebo RACING. lamely.

CENA : 19.000,- Kč


ANTIHOPINGOVÁ SPOJKA "DUCATI EVOLUZIONE RACING"

Antihopingová spojka "DUCATI EVOLUZIONE RACING" od firmy STM , vychází z loňského modelu spojky , která byla použita v motocyklu Troye Baylisse v mistroství světa SBK.

 

TUNING SPOJKY - NOVÉ  CARBONOVÉ KRYTY SPOJKY  +  NEREZ. PRUŽINY  (klikni na obrázek pro zvětšení)

        
   víko odlehčené ultra 1/2                 víko odlehčené 1/2 
                         víko plné 2/3   

víko spojky ultra lehké 17 g !!!
/originál 380 g /

SADA SPOJKOVÝCH PRUŽIN VČETNĚ ŠROUBŮ Z UŠLECHTILÉ NEREZAVĚJÍCÍ  OCELI.
MONTÁŽ VHODNÁ PŘEDEVŠÍM PRO "OTEVŘENÉ SPOJKY"

TUNING SPOJKY - všechny modely DUCATI se suchou spojkou

BAREVNÉ SPOJKOVÉ PRUŽINY - červené, modré, inox- ZESÍLENÉ

"TALÍŘKY K PRUŽINÁM" - červené, modré, zlaté, stříbrné

PŘÍTLAČNÝ KOTOUČ - červený, modrý, zlatý, černý - vyobrazené kotouče + DUCATI PERFORMANCE

SPOJKOVÝ VÁLEC - červený, černý, zlatý, stříbrný - SNIŽUJE SÍLU na ovládání spojky cca 30 % - PŘESNĚJŠÍ DÁVKOVÁNÍ SPOJKY - vyobrazený + DUCATI PERFORMANCE

SPOJKY TSS a celý sortiment jejich produktů - CENY NA VYŽÁDÁNÍ


E-shop Motocentrum DUCATI

Vzhledem k velkému množství a aktuálnosti doplňků, odkazujeme přímo na katalog výrobce. Po zjištění katalogového čísla doplňku, nám zašlete e-mail ( motocentrum@mymail.cz ) a my Vám sdělíme aktuální cenu.

(online katalog)
Kolekce oblečení
Kolekce doplňků
Dárkové předměty
Originální kolekce obuvi
Doplňky pro jednotlivé modely motocyklů